Veelgestelde Vragen


1. Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is?

Onze winkels kennen hun voorraad, de beschikbaarheid van artikelen en lopende promoties het beste. Bel of mail je Oh’Green-winkel om te weten of het artikel dat je op het oog hebt nog op voorraad is.Vind de contactgegevens van je Oh’Green-winkel..



2. Wanneer is mijn Oh’Green-winkel open?

Je vindt de openingsuren van je Oh’Green-winkel op de pagina ‘Onze winkels’.. Klik op je winkel en je ziet meteen de gewone openingsuren én de openingsuren op speciale dagen. Wanneer je Oh’Green googelt, krijg je de openingsuren van onze dichtstbijzijnde winkel te zien. Ook op onze Facebook-pagina zie je wanneer je Oh’Green-winkel open is.



3. Hoe schrijf ik me in voor jullie nieuwsbrief?

Krijg je graag tips om je tuin en je huis elk seizoen te laten stralen? Ga naar de aanmeldpagina en vul je naam, voornaam en e-mailadres in. Je kunt je ook inschrijven via de knop ‘Inschrijven’ rechts onderaan de pagina’s van onze website.



4. Hoe schrijf ik me uit voor jullie nieuwsbrief?

Klik op ‘Uitschrijven’ onderaan onze nieuwsbrief. Je kunt ons ook via mail vragen om je geen nieuwsbrief meer te sturen. Je naam en e-mailadres verwijderen we uit onze databank.



5. Cookies?

Een cookie is een klein bestandje dat bij je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Dankzij cookies log je gemakkelijker in, kun je pagina’s van onze website op je sociale media delen en onthoudt je computer je favoriete winkel en de inhoud van je winkelmandje.

Een cookie identificeert alleen de computer of het mobiele apparaat dat je gebruikt. Het zegt niks over jou persoonlijk. Wil je meer weten? Bekijk ons cookiebeleid.



6. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

We gebruiken je persoonlijke gegevens om je beter te kunnen helpen. Bijvoorbeeld om je bestelling te verwerken en te leveren en je offertes en facturen op te maken. Bekijk de details in onze privacyverklaring.



7. Hoelang heb ik garantie op mijn aankopen?

Op al onze producten krijg je de wettelijke garantie. Op elektronicaproducten geven we 2 jaar garantie. Hou je aankoopbewijs altijd goed bij. Zo weten we meteen op welke garantie je recht hebt.



8. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Stuur een aangetekende brief naar de winkel die je het product of de dienst geleverd heeft. Onze medewerkers helpen je graag verder.


1. Hoe plaats ik een bestelling in de e-shop?

Klik op onze overzichtspagina’s op de knop ‘Bestellen’ of op de productpagina van het artikel op de knop ‘In winkelmand’. Wil je zien welke en hoeveel producten je aan het bestellen bent? Klik dan op het winkelmandje rechtsboven.

Rond je bestelling af door in je winkelmandje op ‘Doorgaan naar afrekenen’ te klikken. Je wordt dan naar onze betaalpagina doorgestuurd. Zodra je betaling in orde is, krijg je een bevestigingsmail en maken we je bestelling klaar voor verzending.



2. Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Je kunt je bestelling bij je thuis laten leveren of in onze winkel in Ekeren.



3. Hoe volg ik mijn levering op?

Je kunt je bestelling nog niet online volgen. Heb je je bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met de winkel waar je je bestelling plaatste.


1. Wanneer betaal ik mijn onlinebestelling?

Zodra je in je winkelmandje op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’ drukt, kom je op de betaalpagina terecht. Is je betaling in orde? Dan krijg je een bevestigingsmail.



2. Kan ik veilig betalen?

Je onlinebetaling is dankzij het betaalplatform Ogone in veilige handen. Je betaling gebeurt snel en veilig en je gegevens blijven tijdens het hele proces veilig bewaard.



3. Ik heb een kortingscode. Waar vul ik die in?

Vul je kortingscode in op de overzichtspagina van je winkelmandje en klik op ‘Kortingsbon toepassen’. Geldt je code voor het artikel dat je bestelt? Dan wordt de korting in je winkelmandje meteen verrekend.



4. Hoe kan ik betalen?

In je Oh'Green-winkel kun je betalen met contant geld, Bancontact, Visa, maaltijdcheques, ecocheques, cadeaubonnen, tegoedbonnen, voorafbetalingen via overschrijving en soms met een bon.

In onze online e-shop betaal je met Bancontact, Visa, MasterCard, ING Homepay, Belfius Direct, KBC Touch en CBC online.

1. Waar kan ik mijn onlinebestelling laten leveren?

Op een adres in België, Nederland of Luxemburg. Hou er rekening mee dat een levering in onze buurlanden duurder is dan een standaardlevering in België. Artikelen die je in een van onze winkels bestelt, leveren we alleen in België.



2. Moet ik betalen voor de levering van mijn bestelling?

Bestel je via de e-shop? Voor leveringen in België betaal je 10 euro, voor leveringen in Nederland en Luxemburg 19,50 euro.

Bestel je in je Oh’Green-winkel? Dan hangt de prijs af van het product en het leveringsadres.



3. Hoelang is mijn bestelling onderweg?

Bestel je voor 16.30 uur? Dan leveren we je bestelling de volgende werkdag. Bestel je na 16.30 uur? Dan staat de koerier 2 werkdagen later aan je deur.



4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Stuur een mail naar orders@ohgreen.eu. Vermeld zeker je bestelnummer. Zo vinden we je bestelling snel terug.



5. Wat als ik of de ontvanger niet thuis ben?

We kijken eerst of we je bestelling bij een buur kunnen achterlaten. Is dat niet mogelijk, dan zetten we je pakket af op een veilige plek rond het huis. In dat geval steken we een briefje in je brievenbus. Zijn de buren niet thuis en is er geen veilige plek? Dan nemen we je bestelling terug mee en leveren we ze de volgende dag opnieuw.



6. Krijg ik een factuur?

Op de check-outpagina in de e-shop kun je aanduiden of je een factuur wilt. Controleer dan of je factuurgegevens kloppen. In je Oh’Green-winkel vraag je een factuur aan de kassa.

1. Kan ik mijn aankoop terugbrengen of ruilen?

Met je kasticket of factuur kun je aan de servicebalie van je Oh’Green-winkel de binnen- en buitenplanten die je in de winkel kocht tot 7 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen. Let op: ze moeten in goede staat zijn.

Andere artikelen die je in de winkel kocht, mag je tot 14 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen. Op voorwaarde dat ze onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.



2. Kan ik mijn in de winkel bestelde artikel terugbrengen of ruilen?

Wil je een artikel retourneren dat je in de winkel bestelde en aan huis liet leveren? Neem contact op met de Oh’Green-winkel waar je het artikel bestelde. We spreken een datum met je af om het bij je thuis aan de voordeur op te halen. Let op: de chauffeur neemt alleen de artikelen mee waarvoor je ons contacteert.



3. Kan ik mijn onlinebestelling terugsturen of ruilen?

De bloemen die je via onze e-shop bestelt, zijn vers. Daarom nemen we ze niet terug.

1. Kan ik bij jullie cadeaubonnen kopen?

In onze e-shop en al onze winkels kun je een cadeaukaart kopen. Onze cadeaukaarten hebben vaste bedragen. Daaruit kies je het bedrag dat je cadeau wilt doen.



2. Kan ik het saldo van mijn cadeaukaart nakijken?

Ja. Dat doe je hier



3. Kan ik online een cadeaubon bestellen?

Bestel je cadeaubon in onze e-shop. Klik op ‘Bestellen’ en rond je betaling af. We versturen je cadeaukaart de volgende werkdag.



4. Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?

Op je Oh’Green-cadeaukaart staat geen vervaldag. Ze blijft altijd geldig.



5. Kan ik mijn cadeaukaart in de e-shop gebruiken?

Helaas is dat nog niet mogelijk.

1. Ik wil sponsoring voor mijn evenement aanvragen. Wie moet ik contacteren?

Stuur een mailtje naar web@ohgreen.be. We bekijken je aanvraag en laten je zo snel mogelijk iets weten.



2. Ik ben journalist. Wie moet ik contacteren?

Stuur je vraag via mail naar web@ohgreen.be. Van ons marketingteam krijg je zo snel mogelijk antwoord.