Retourneren


1. Kan ik mijn aankoop terugbrengen of ruilen?

Met je kasticket of factuur kun je aan de servicebalie van je Oh’Green-winkel de binnen- en buitenplanten die je in de winkel kocht tot 7 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen. Let op: ze moeten in goede staat zijn.

Andere artikelen die je in de winkel kocht, mag je tot 14 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen. Op voorwaarde dat ze onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

2. Kan ik mijn in de winkel bestelde artikel terugbrengen of ruilen?

Wil je een artikel retourneren dat je in de winkel bestelde en aan huis liet leveren? Neem contact op met de Oh’Green-winkel waar je het artikel bestelde. We spreken een datum met je af om het bij je thuis aan de voordeur op te halen. Let op: de chauffeur neemt alleen de artikelen mee waarvoor je ons contacteert.

3. Kan ik mijn onlinebestelling terugsturen of ruilen?

De bloemen die je via onze e-shop bestelt, zijn vers. Daarom nemen we ze niet terug.