1. Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is?
Onze winkels kennen hun voorraad, de beschikbaarheid van artikelen en lopende promoties het beste. Bel of mail je Oh’Green-winkel om te weten of het artikel dat je op het oog hebt nog op voorraad is. Vind de contactgegevens van je Oh’Green-winkel.
Wil je online bestellen, dan kan je de actuele voorraadinformatie terugvinden op de artikelpagina in onze webshop. Daar kan je zien of een artikel beschikbaar is voor levering thuis of via Click & Collect in de winkel.
Let op: Niet alle artikelen uit het gamma staan op de website. Vind je een artikel niet terug, dan neem je ook best even contact op met de winkel in je buurt.
2. Wanneer is mijn Oh’Green-winkel open?
Je vindt de openingsuren van je Oh’Green-winkel op de pagina ‘Onze tuincentra’. Klik op je winkel en je ziet meteen de gewone openingsuren én de openingsuren op speciale dagen. Ook op onze Facebook-pagina zie je wanneer je Oh’Green-winkel open is.3. Is mijn huisdier welkom in de winkel?
4. Zijn de Oh’Green winkels rolstoeltoegankelijk?
5. Hoe schrijf ik me in voor jullie nieuwsbrief?
Krijg je graag tips om je tuin en je huis elk seizoen te laten stralen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Vul je naam, voornaam en e-mailadres in rechts onderaan de pagina’s van onze website en klik daarna op ‘Aanmelden’. Nog even je e-mailadres bevestigen en je mist geen enkele tip of promo meer.6. Hoe schrijf ik me uit voor jullie nieuwsbrief?
Klik op ‘Uitschrijven’ onderaan onze nieuwsbrief. Je kunt ons ook via mail vragen om je geen nieuwsbrief meer te sturen. Je naam en e-mailadres verwijderen we uit onze databank.7. Cookies?
Een cookie is een klein bestandje dat bij je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Dankzij cookies log je gemakkelijker in, kun je pagina’s van onze website op je sociale media delen en onthoudt je computer je favoriete winkel en de inhoud van je winkelmandje.Een cookie identificeert alleen de computer of het mobiele apparaat dat je gebruikt. Het zegt niks over jou persoonlijk. Wil je meer weten? Bekijk ons cookiebeleid.
8. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?
We gebruiken je persoonlijke gegevens om je beter te kunnen helpen. Bijvoorbeeld om je bestelling te verwerken en te leveren en je offertes en facturen op te maken. Bekijk de details in onze privacyverklaring.9. Hoelang heb ik garantie op mijn aankopen?
Op al onze producten krijg je de wettelijke garantie. Op elektronicaproducten geven we 2 jaar garantie. Hou je aankoopbewijs altijd goed bij. Zo weten we meteen op welke garantie je recht hebt. Heb je je klantenkaart gebruikt voor de aankoop van een product met garantie? Dan zitten alle aankoopgegevens in onze database en kunnen we je aankopen gemakkelijk voor je opzoeken.10. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Contacteer de winkel waar je het product aankocht. Gaat het over een product dat je aankocht via onze webshop, dan kan je het contactformulier op de website gebruiken. Geef daarbij duidelijk aan waarover de klacht gaat en voeg zoveel mogelijk informatie toe: omschrijving van het probleem, datum van aankoop, bestelnummer, etc. Onze medewerkers helpen je graag verder.1. Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?
Klik op de productpagina van het artikel op de knop ‘In het winkelmandje’. Wil je zien welke en hoeveel producten je aan het bestellen bent? Klik dan op het winkelmandje rechtsboven.
Rond je bestelling af door in je winkelmandje alle nodige gegevens in te vullen. Daarna klik je op ‘Bestellen!’. Je wordt dan naar onze betaalpagina doorgestuurd. Zodra je betaling in orde is, krijg je een bevestigingsmail en maken we je bestelling klaar voor verzending.
2. Hoe ziet mijn bestelnummer eruit en waar vind ik dat terug?
Je bestelnummer bestaat uit 5 cijfers en je kunt dit terugvinden bovenaan in de bevestigingsmail. Hou dit nummer zeker bij de hand wanneer je ons contacteert met een vraag of opmerking over je bestelling.
3. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Wanneer je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, check je best even je spam-folder. De kans bestaat dat de mail daarin beland is. Vind je ook daar gaan bevestigingsmail, dan kan het zijn dat je bestelling niet goed is aangekomen. Je neemt dan best even contact op met onze klantendienst.
4. Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Je kunt je bestelling, afhankelijk van het product, binnen België bij je thuis of bij iemand anders laten leveren of je kunt ze gratis afhalen in één van onze tuincentra via Click&Collect.
5. Hoe volg ik mijn levering op?
Kleinere bestellingen versturen we met DHL/BPost. Van zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mail met een tracking code. Daarmee kan je je bestelling opvolgen. Grotere bestellingen versturen we met een speciale koerierdienst. Zij nemen zelf telefonisch of via mail contact met je op om een tijdstip voor de levering af te spreken. Check ook zeker je spamfolder. Mogelijk komt de mail daar toe.
Heb je je bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met de winkel waar je je bestelling plaatste. Voor vragen over bestellingen in onze webshop stuur je een email naar weborders@ohgreen.eu. Zie ook pagina Levering
zie pagina Betalen
zie pagina Levering
1. Kan ik bij Oh'Green cadeaukaarten kopen?
In onze webshop en al onze winkels kan je cadeaukaarten kopen. Je kan zelf bepalen welk bedrag je cadeau wil geven, met een minimum van €5 en een maximum van €150 per kaart. Wil je een hoger bedrag cadeau geven dan €150, dan kan je 2 cadeaukaarten bestellen die samen dit bedrag omvatten.
2. Kan ik het saldo van mijn cadeaukaart nakijken?
Ja. Dat doe je hier.
3. Kan ik online een cadeaukaart bestellen?
Dat kan! Bestel je cadeaukaart in onze webshop. Klik op ‘Bestellen’ en rond je betaling af. Je ontvangt meteen een mail met de bestelbevestiging. De cadeaukaart versturen we digitaal in een aparte mail. Check ook zeker je spamfolder als je hem niet meteen terugvindt.
4. Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?
Je cadeaukaart blijft 3 jaar geldig in alle winkels.
5. Kan ik mijn cadeaukaart in de webshop gebruiken?
Helaas is dat nog niet mogelijk.
6. Ik heb een cadeaukaart online besteld maar niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer je een cadeaukaart bestelt in onze webshop sturen we die in een aparte mail naar het door jou opgegeven adres. Check dus zeker dat je het e-mailadres correct invult. Vind je de cadeaukaart nog niet terug, kijk dan even in je spamfolder. Mogelijk is de mail daarin beland.
7. Wat als de waarde van mijn cadeaukaart hoger is dan de waarde van mijn aankoop?
Geen probleem, je kan je cadeaukaart blijven gebruiken tot het volledige saldo opgebruikt is. Weet je niet meer hoeveel tegoed je nog hebt op je cadeaukaart? Dat kan je gemakkelijk hier checken.
8. Moet ik mijn cadeaukaart in 1 keer opgebruiken?
Nee, je kan je cadeaukaart gebruiken voor meerdere aankopen. Je hoeft niet het totale bedrag in 1 keer te gebruiken.
9. Wat als ik een aankoop, aangekocht met een cadeaukaart, retourneer?
In dat geval geldt de normale retour policy. Die informatie vind je hier.
10. Kan ik korting krijgen op de aankoop van een cadeaukaart?
Een cadeaukaart is een betaalmiddel. Hierop gelden geen kortingen
11. Krijg ik bij de aankoop van een cadeaukaart punten op mijn klantenkaart?
Een cadeaukaart is een betaalmiddel. Je krijgt voor de aankoop van een cadeaukaart geen extra punten op je klantenkaart. Producten die je aankoopt met een cadeaukaart geven uiteraard wel recht op punten op je kaart.
1. Ik ontving een waardebon samen met mijn kassaticket
Wanneer je je Oh’Green klantenkaart laat scannen bij je aankopen, kan je punten sparen. Per 2 euro ontvang je 1 punt. Bovendien kan je met heel wat acties nog extra punten sparen. Vanaf 500 punten ontvang je aan de kassa een waardebon van €5. Deze bon blijft 3 maanden geldig . Verzilver hem dus tijdig!
2. Ik ontving een e-mail met een kortingsbon via het My Oh’Green exclusive programma
Heb je een My Oh’Green-klantenkaart en liet je ook je e-mailadres registreren, dan ontvang je regelmatig exclusieve acties en kortingen via mail. Ook met je verjaardag krijg je dan een leuke korting. Deze kortingsbonnen zijn vaak maar heel beperkt geldig. Snel zijn is dan de boodschap!
3. Ik ontving een flyer met een kortingsbon aan de kassa
Deze kortingsbonnen zijn vaak per maand geldig tijdens een heel specifieke periode. Bekijk daarom goed wat de geldigheidstermijn is.
4. Hoe werken de deals en andere acties terugbetaald in waardebonnen?
Heb je een My Oh’Green-klantenkaart? Dan kan je elke maand mooie deals scoren. Wanneer je bij de aankoop van producten die binnen de actie vallen, je klantenkaart laat scannen, krijg je de bijhorende korting zolang de actie loopt.
Bij een Deal van 20% terugbetaald in waardebonnen bijvoorbeeld krijg je 20% van de aankoopwaarde van de deelnemende producten terugbetaald in waardebonnen voor je volgende aankoop met je My Oh’Green klantenkaart. De korting komt dus in punten op je My Oh'Green-kaart te staan. Als je voor 10€ aan Deals aankoopt, wil dit zeggen dat je 200 punten extra toegevoegd krijgt op je puntentotaal.
De punten worden toegekend op het nettobedrag van de te betalen aankoop/desbetreffende artikelen, na het afrekenen van andere promoties. Je krijgt de waardebon samen met je kassaticket. Het totaalbedrag van de waardebon kan je bovendien nakijken op je kassaticket. De bonnen kunnen gebruikt worden als betaalmiddel in alle Oh’Green winkels tot 3 maanden na uitgave van de bon. De bonnen kunnen niet gebruikt worden voor de aankoop van cadeaukaarten, voor horecaconsumpties, voor vergoeding van werkuren en voor online aankopen. Elke bon kan maar éénmaal gebruikt worden. Enkel originele waardebonnen worden aanvaard, geen kopieën, noch foto’s. De bonnen worden niet omgeruild in contanten en kunnen ook niet verlengd worden.
Lees hier meer over onze klantenkaartvoorwaarden.