Levering


1. Kan ik mijn online bestelling in het buitenland laten leveren?

Enkel snijbloemen en boeketten uit de Oh’Fleur webshop kunnen ook in Nederland of Luxemburg geleverd worden. Hou er rekening mee dat een levering in onze buurlanden duurder is dan een standaardlevering in België.

Andere artikelen die je in een van onze winkels of in de Oh’Green webshop bestelt, leveren we enkel binnen België.

2. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Dat kan! Let wel dat levering enkel in België mogelijk is, behalve voor snijbloemen en boeketten uit de Oh’Fleur webshop. Die kan je ook in Nederland en Luxemburg laten leveren aan een meerkost.

3. Moet ik betalen voor de levering van mijn bestelling?

Ja, voor de levering van een bestelling rekenen we een kost aan.

Bestel je in je Oh'Green winkel?

Dan hangt de prijs af van het product en het leveringsadres.

Bestel je via de Oh'Green webshop?

Voor leveringen betaal je een verschillende prijs naargelang de grootte en het gewicht van je bestelling, met uitzondering van parasols.

Algemeen gelden de volgende prijzen:

  • Kleine collis: €9,90
  • Alle grote collis incl. tuinmeubelen met uitzondering van parasols: €50
  • Alle parasols: €70

Bestel je een boeket via de Oh'Fleur-webshop?

Voor leveringen in België betaal je 10 euro, voor leveringen in Nederland en Luxemburg 25 euro. 

4. Hoelang is mijn bestelling onderweg?

Bestel je een klein artikel?

Dan staat de koerier 2 werkdagen later aan je deur.

Bestel je een groot artikel op maandag vóór 12u?

Dan leveren we je bestelling op donderdag of vrijdag.

Bestel je een groot artikel op maandag na 12u of op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag?

Dan staat de koerier de week erna op donderdag of vrijdag aan je deur.

Bestel je een boeket of bloemstuk in de Oh’Fleur-webshop?

Dan kies je zelf de leverdatum, enkel levering in het weekend en op feestdagen is niet mogelijk.

5. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Kleine pakketjes versturen we met DHL/BPost. Grotere zendingen zoals potgrond, grote bloempotten, tuinmeubilair of parasols worden met speciaal transport op pallet verstuurd.

6. Hoe kan ik mijn levering opvolgen?

Van zodra de koerierdienst je pakketje ophaalt ons magazijn, ontvang je van ons een mail met het verzendnummer zodat je de levering kan opvolgen. Gaat het om een grotere levering op pallet, dan neemt de transporteur zelf telefonisch contact met je op om een leverdatum af te spreken.

Heb je een vraag over de levering van je online bestelling? Stuur dan een mail naar weborders@ohgreen.eu met vermelding van je ordernummer.

7. Wat als de levertermijn verstreken is en ik mijn pakketje nog niet ontvangen heb?

Als een product niet tijdig geleverd kan worden, ontvang je van ons een e-mail met de nodige informatie. Neem gerust contact op met onze customer service medewerkers als je vragen hebt over de levering van je bestelling.

8. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang de bestelling niet opgehaald werd door de transporteur, kan je deze nog wijzigen of annuleren. Stuur een mail naar weborders@ohgreen.eu. Vermeld zeker je bestelnummer. Zo vinden we je bestelling snel terug. Hoe je bestelnummer eruitziet en waar je dat terugvindt, lees je hier onder bestellen.

Uiteraard heb je na de levering nog recht op wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen.

9. Wat als ik of de ontvanger niet thuis ben?

De koerier kijkt eerst of hij je bestelling bij een buur kan achterlaten. Is dat niet mogelijk, dan zetten we je pakket af op een veilige plek rond het huis. In dat geval steken we een briefje in je brievenbus. Zijn de buren niet thuis en is er geen veilige plek? Dan nemen we je bestelling terug mee en leveren we ze de volgende dag opnieuw.

10. Help! Mijn aankoop is te groot en past niet in mijn wagen.

De medewerkers in onze Oh’Green tuincentra zoeken graag mee naar een gepaste oplossing. Zo kan je ter plaatse ook een thuislevering regelen. De prijzen van thuislevering vanuit de winkel zijn afhankelijk van de aangeboden oplossing.

11. Bieden jullie ook een montagedienst aan bij levering?

Nee, bij Oh’Green bieden we geen montagedienst aan. Grotere items zoals BBQ’s of tuinsalons vragen over het algemeen weinig of geen montage. Andere tuinmeubelen zoals tafels en stoelen worden wel vaak gedemonteerd geleverd met duidelijke instructies.