Weber BBQ kookdemo's 26, 28 of 29 mei 2022 van 11 - 16u: meer info per tuincentrum

1. Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is?

Onze winkels kennen hun voorraad, de beschikbaarheid van artikelen en lopende promoties het beste. Bel of mail je Oh’Green-winkel om te weten of het artikel dat je op het oog hebt nog op voorraad is. Vind de contactgegevens van je Oh’Green-winkel.

2. Wanneer is mijn Oh’Green-winkel open?

Je vindt de openingsuren van je Oh’Green-winkel op de pagina ‘Onze tuincentra’. Klik op je winkel en je ziet meteen de gewone openingsuren én de openingsuren op speciale dagen. Wanneer je Oh’Green googelt, krijg je de openingsuren van onze dichtstbijzijnde winkel te zien. Ook op onze Facebook-pagina zie je wanneer je Oh’Green-winkel open is.

3. Hoe schrijf ik me in voor jullie nieuwsbrief?

Krijg je graag tips om je tuin en je huis elk seizoen te laten stralen? Ga naar de aanmeldpagina en vul je naam, voornaam en e-mailadres in. Je kunt je ook inschrijven via de knop ‘Inschrijven’ rechts onderaan de pagina’s van onze website.

4. Hoe schrijf ik me uit voor jullie nieuwsbrief?

Klik op ‘Uitschrijven’ onderaan onze nieuwsbrief. Je kunt ons ook via mail vragen om je geen nieuwsbrief meer te sturen. Je naam en e-mailadres verwijderen we uit onze databank.

5. Cookies?

Een cookie is een klein bestandje dat bij je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Dankzij cookies log je gemakkelijker in, kun je pagina’s van onze website op je sociale media delen en onthoudt je computer je favoriete winkel en de inhoud van je winkelmandje.
Een cookie identificeert alleen de computer of het mobiele apparaat dat je gebruikt. Het zegt niks over jou persoonlijk. Wil je meer weten? Bekijk ons cookiebeleid.

6. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

We gebruiken je persoonlijke gegevens om je beter te kunnen helpen. Bijvoorbeeld om je bestelling te verwerken en te leveren en je offertes en facturen op te maken. Bekijk de details in onze privacyverklaring.

7. Hoelang heb ik garantie op mijn aankopen?

Op al onze producten krijg je de wettelijke garantie. Op elektronicaproducten geven we 2 jaar garantie. Hou je aankoopbewijs altijd goed bij. Zo weten we meteen op welke garantie je recht hebt.

8. Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Stuur een aangetekende brief naar de winkel die je het product of de dienst geleverd heeft. Onze medewerkers helpen je graag verder.

1. Hoe plaats ik een bestelling in de e-shop?

Klik op onze overzichtspagina’s op de knop ‘Bestellen’ of op de productpagina van het artikel op de knop ‘In winkelmand’. Wil je zien welke en hoeveel producten je aan het bestellen bent? Klik dan op het winkelmandje rechtsboven.
Rond je bestelling af door in je winkelmandje op ‘Doorgaan naar afrekenen’ te klikken. Je wordt dan naar onze betaalpagina doorgestuurd. Zodra je betaling in orde is, krijg je een bevestigingsmail en maken we je bestelling klaar voor verzending.

2. Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

Je kunt je bestelling bij je thuis laten leveren of in één van onze onze tuincentra via Click&Collect.

3. Hoe volg ik mijn levering op?

Je kunt je bestelling nog niet online volgen. Heb je je bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met de winkel waar je je bestelling plaatste.

zie pagina Levering

zie pagina Betalen

Zie pagina Retourneren

1. Kan ik bij jullie cadeaubonnen kopen?

In onze e-shop en al onze winkels kun je een cadeaukaart kopen. Onze cadeaukaarten hebben vaste bedragen. Daaruit kies je het bedrag dat je cadeau wilt doen.

2. Kan ik het saldo van mijn cadeaukaart nakijken?

Ja. Dat doe je hier.

3. Kan ik online een cadeaubon bestellen?

Bestel je cadeaubon in onze e-shop. Klik op ‘Bestellen’ en rond je betaling af. We versturen je cadeaukaart de volgende werkdag.

4. Hoelang is mijn cadeaukaart geldig?

Je cadeaukaart blijft 3 jaar geldig.

5. Kan ik mijn cadeaukaart in de e-shop gebruiken?

Helaas is dat nog niet mogelijk.