Levering


1. Waar kan ik mijn onlinebestelling laten leveren?

Op een adres in België. Ook artikelen die je in een van onze winkels bestelt, leveren we alleen in België.

2. Moet ik betalen voor de levering van mijn bestelling?

Bestel je in je Oh’Green-winkel?
Dan hangt de prijs af van het product en het leveringsadres.

Bestel je via de Oh'Green-webshop?
Voor leveringen in België betaal je een verschillende prijs naargelang het totaalbedrag & gewicht, met uitzondering van de parasol.

Volg onderstaande tabel:
  • Kleine collis: € 9,90
  • Alle grote collis met uitzondering van parasols: € 50
  • Alle parasols: € 70
Bestel je via de Oh'Fleur-webshop?

Voor leveringen in België betaal je 10 euro, voor leveringen in Nederland en Luxemburg 25 euro.

3. Hoelang is mijn bestelling onderweg?

Bestel je een klein artikel? 
Dan staat de koerier 2 werkdagen later aan je deur.

Bestel je een groot artikel op maandag vóór 12u?
Dan leveren we je bestelling op donderdag of vrijdag. 

Bestel je een groot artikel op maandag na 12u of op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag?
Dan staat de koerier de week erna op donderdag of vrijdag aan je deur. 

Bestel je een boeket of bloemstuk in de Oh’Fleur-webshop?
Dan kies je zelf de leverdatum. 


4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Stuur een mail naar weborders@ohgreen.eu. Vermeld zeker je bestelnummer. Zo vinden we je bestelling snel terug.

5. Wat als ik of de ontvanger niet thuis ben?

We kijken eerst of we je bestelling bij een buur kunnen achterlaten. Is dat niet mogelijk, dan zetten we je pakket af op een veilige plek rond het huis. In dat geval steken we een briefje in je brievenbus. Zijn de buren niet thuis en is er geen veilige plek? Dan nemen we je bestelling terug mee en leveren we ze de volgende dag opnieuw.

6. Krijg ik een factuur?

Op de check-outpagina in de e-shop kun je aanduiden of je een factuur wilt. Controleer dan of je factuurgegevens kloppen. In je Oh’Green-winkel vraag je een factuur aan de kassa.