Retourneren


1. Mijn aankoop is niet wat ik ervan verwachtte. Kan ik deze terugbrengen?

Je kocht een artikel in de winkel of via click & collect in de webshop?

Met je kassaticket of factuur kun je aan de kassa van je Oh’Green-winkel artikelen die je in de winkel kocht tot 14 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen. Let op: ze moeten onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
Voeding, levende planten en snijbloemen kan je niet retourneren.

Je kocht een artikel in de winkel met levering thuis?

Wil je een artikel retourneren dat je in de winkel bestelde en aan huis liet leveren? Neem contact op met de Oh’Green-winkel waar je het artikel bestelde. We spreken een datum met je af om het bij je thuis aan de voordeur op te halen. Let op: de chauffeur neemt alleen de artikelen mee waarvoor je ons contacteert.

Je kocht een artikel in de Oh’Green webshop met levering thuis?

Een aankoop uit de Oh’Green-webshop kan je tot 14 dagen na aankoop terugbrengen of ruilen in de Oh’Green winkel bij jou in de buurt. Let op: de producten moeten onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

Je kocht een boeket via de Oh’Fleur webshop?

De bloemen die je via onze webshop bestelt, zijn vers. Daarom nemen we ze niet terug.

2. 1 of meerdere artikelen die ik in de webshop bestelde, kwamen beschadigd toe. Kan ik deze terugsturen?

Stuur een mail naar weborders@ohgreen.be met vermelding van het bestelnummer en de producten die beschadigd zijn. Voeg daarbij ook duidelijke foto’s van de beschadigde producten en de verpakking. Onze medewerkers van de webshop nemen dan contact met je op om de retourzending te regelen. 

3. Krijg ik mijn geld terug als ik mijn aankoop retourneer?

Wanneer je een product retourneert omdat het niet helemaal is wat je ervan verwachtte, krijg je het bedrag terug in de vorm van een tegoedbon. Je kan deze bon vrij spenderen bij een volgende aankoop en hij blijft 3 jaar geldig. Je hoeft een tegoedbon ook niet in 1 keer te gebruiken. Je kunt hem dus voor meerdere aankopen gebruiken indien nodig. 

4. Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een webshop-aankoop retourneer? 

Je krijgt je geld teruggestort wanneer het artikel in goede staat en in de originele verpakking in ons magazijn aangekomen is.